Bestelling en betaling de handmade producten

Alle artikelen die je koopt bij Made by Melissa zijn handgemaakt, dat betekend dat alle artikelen persoonlijk en maatwerk zijn en niet zomaar voor iemand anders gemaakt worden. Daarom begin ik pas met maken van je bestelling zodra ik de betaling binnen heb.

levertijden

Wij doen zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Made by Melissa verstuurt de pakketjes via PostNL. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag. Houdt hier rekening mee met het bestellen.
Producten die op voorraad zijn zullen, na betaling, doorgaans binnen 2 werkdagen aangeboden worden bij PostNL.
Producten die speciaal voor jou gemaakt moeten worden, hebben een langere levertijd. Deze levertijd gaat ook pas in als de betaling binnen is bij Made by Melissa. Hiervan wordt je per mail op de hoogte gehouden. Dit kan oplopen tot ongeveer 2 weken. Als het product verstuurd wordt, krijg je hiervan een mail.
Bij een bestelling van meerdere producten wacht Made by Melissa meestal totdat alle producten verzendklaar zijn. Mocht je dit liever niet hebben, dan kun je contact opnemen. Er kunnen dan extra verzendkosten gerekend worden.
Wijzigingen in de levertijden (bijv in vakanties) worden aangegeven op de website en op Facebook. En natuurlijk ook in het bestelproces.

verzendkosten
De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€3,95 voor brievenbuspakketjes
€6,95 voor pakketjes

juiste adressering
Je dient zelf zorg te dragen voor de juiste verstrekking van de adresgegevens. Made by Melissa is niet verantwoordelijk voor het niet aankomen of zoek raken van de post als de adresgegevens onjuist zijn doorgegeven.
Als het pakketje verstuurd wordt, ontvang je daarvan altijd een bevestiging. Mocht het dan na 3 bezorgdagen nog niet bezorgd zijn, dan kun je contact opnemen.
Made by Melissa maakt geregeld gebruik van reeds eerder gebruikte enveloppen en doosjes. Dit om kosten en het milieu te sparen.

Ophalen:
Producten kunnen ook opgehaald worden bij Made by Melissa. Dit kan alleen op afspraak. Om een afspraak te maken kun je contact opnemen met Made by Melissa..
Houd er rekening mee dat er naast Made by Melissa een gezin gerund wordt en er ook nog andere werkzaamheden zijn. Het is dus niet altijd zo dat bij ophalen de spullen eerder in bezit zijn, omdat het ophalen niet dagelijks kan plaatsvinden

Garantie:
De handgemaakte producten worden met de grootste zorg en liefde gemaakt. Mocht een product kapot gaan of gebreken vertonen, mits goed gebruikt, binnen een redelijke verwachte levensduur, dan kun je contact opnemen met Made by Melissa Er zal dan gekeken worden naar een passende oplossing.

Schade:
Mocht een product beschadigd aankomen, neem dan direct contact op met Made by Melissa, binnen de termijn van 3 werkdagen na levering van de bestelling. Na deze periode kunnen wij niet meer garanderen dat schade vergoedt wordt. Ik kan vragen om foto’s van de schade of om het artikel retour te sturen ter beoordeling. Hierna zal er natuurlijk gezocht worden naar een voor ons beiden goede oplossing.
retourkosten worden niet vergoed.

Toch niet tevreden? :
Mocht je niet tevreden zijn met de service en/of producten dan horen wij dat graag. Hiervoor kun je een mailtje sturen naar: info@made-by-melissa.nl. We zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing. Immers willen we allemaal blij zijn met alle producten die we kopen bij Made by Melissa.

heb je nog vragen over het reserveren van jouw partijtje? stel ze hier onder:

15 + 4 =