Onze locatie is geopend voor alle activiteiten!!

Op 12 november 2021 zijn de coronaregels weer aangescherpt! Helaas heeft dit wel enige consequenties voor onze activiteiten. Wij mogen na 18.00 ‘s avonds geen workshops of activiteiten meer plannen, voor deelname aan onze workshops moeten wij jullie QR code scannen. Maar gelukkig kunnen we nog wel volop activiteiten plannen, dit geld voor onze kinderfeestjes en voor volwassenen activiteiten.

Maatregelen tijdens kinderfeestjes op onze locatie

Beide ouders kunnen  mee met een kinderfeestje op onze locatie.  Wij  hebben een  plekje op de gang gemaakt waar de ouders kunnen zitten, dit plekje heeft uitzicht op de kinderen. Dit is omdat onze ruimte klein is om voldoende afstand te kunnen houden.  Uiteraard kunnen jullie ook af en toe binnen komen om te helpen of voor het het maken van foto’s maar als jullie binnen zijn houden wij ons wel aan de afstandsregel. Het dragen van een mondkapje is bij ons niet verplicht en omdat wij afstand kunnen houden scannen wij bij de kinderfeestjes geen QR codes van de ouders die meekomen met het kinderfeestje. 

Wij nemen tijdens de workshop hygiëne maatregelen als extra handen wassen 
Er mogen maximaal 12 kinderen bij het feestje aanwezig zijn
Vier je je kinderfeestje op onze locatie kunnen maximaal 2 ouders meekomen. 
                                                                         

Meer tips hoe je kunt omgaan met deze regeltjes kun je lezen in onze blog die wij weer hebben aangepast op de huidige maatregelen

Coronamaatregelen tijdens workshops voor volwassenen

Volwassenen workshops mogen nog steeds gepland worden. In onze ruimte hebben wij plek voor maximaal 12 volwassenen. De workshops kunnen vanwege de huidige maatregelen alleen overdag gepland worden tot 18.00.  Tijdens de workshop heeft iedereen een vaste zitplaats en om mee te kunnen doen aan een workshop moeten wij jullie QR code scannen. Deze maatregelen gelden op alle locaties waar wij de workshops geven, behalve bij de workshops thuis.

Wat doen wij met jullie reservering bij corona gerelateerde klachten?

Met een toenemend aantal besmettingen in Nederland kan het natuurlijk ook gebeuren dat jullie zelf te maken krijgen met corona gerelateerde klachten of een corona besmetting waardoor jullie moeten testen of in quarantaine moeten. Hierdoor kan jullie reservering soms niet doorgaan. Maar dit kan natuurlijk ook bij onze medewerkers voorkomen. Hieronder lees je hoe wij hier mee omgaan. 

Je hebt een kinderfeestje of workshop gepland en een van jullie gezin heeft corona gerelateerde klachten of is  positief getest    
              
Heeft iemand binnen het gezin symptomen van het Coronavirus op de datum dat het feestje of workshop gepland is en is er nog geen negatieve testuitslag kan de reservering niet doorgaan. In dat geval kunnen wij jullie reservering kosteloos opnieuw gaan inplannen, Wij gaan dan opzoek naar een nieuwe datum zodra er bekend is wanneer het weer kan.  

Je hebt een kinderfeestje of workshop gepland en degena die het feestje komt begeleiden heeft corona gerelateerde klachten, is positief getest of moet in quarantaine?

Heeft een van onze begeleiders klachten of moet in quarantaine dan gaan wij altijd binnen ons team eerst opzoek naar vervanging. Als wij geen vervanging kunnen regelen dan zal de reservering opgeschoven moeten worden naar een andere datum of kunnen wij een tegoedbon geven voor het volledige bedrag van de geboekte reservering, deze tegoedbon is onbeperkt geldig dus kan ook een jaar later nog worden gebruikt. Wij kunnen als jullie dit wensen ook opzoek gaan naar een andere oplossing, bijvoorbeeld de activiteit alsnog door laten gaan met behulp van een knutsel box of party box, verschil krijg je dan uiteraard wel terugbetaald. Wij doen helaas geen volledige terugbetaling van jullie reservering. 

Je hebt een partybox gehuurd en het feestje kan niet doorgaan ivm Corona gerelateerde klachten of besmetting binnen het gezin.

Ook dan kunnen we het kinderfeestje kosteloos verzetten naar een andere datum , is de box al verzonden dan kunnen jullie de box met het verzendlabel wat in de box zit ongebruikt terugzenden, in dat geval houden wij bij het opnieuw verzenden van de box €15.00 verzendkosten in van de betaalde borg. 

Wat doen wij met jullie reservering als  Nederland weer in Lockdown moet?
 
Dan worden alle gereserveerde activiteiten doorgeschoven naar een later moment zodra het allemaal weer kan en mag, ook in dit geval doen wij helaas geen terugbetaling.

Wij hopen dat alle feestjes en activiteiten gewoon door kunnen gaan volgens planning en dat wij op een veilige manier al onze activiteiten kunnen  blijven aanbieden.

open whatsapp
Hulp nodig?
hoi , Waar kunnen wij jou mee helpen? Stel je vraag gerust via whatsapp en wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.